Leading Support Engineer

40 uur • MBO • Oisterwijk

Met jouw brede kennis ben je verantwoordelijk voor het leveren van support aan onze klanten. Dit doe je zowel telefonisch als per e-mail. Je zorgt er zelfstandig voor dat alle vragen van klanten worden beantwoord en dat zij de beste oplossing krijgen.

Jij:

  • Hebt een afgeronde MBO niveau opleiding richting de IT;
  • Hebt ervaring in een soortgelijke functie;
  • Bent in het bezit van algemene kennis van IT-systemen, servers, netwerken en softwarepakketten, Windows, Android en IOS.
  • Hebt een gezonde dosis lef, sociaal, oplossingsgericht, commercieel en een oprechte interesse in de klant;
  • Ben in staat om overzicht te houden op de support afdeling;
  • Bent een klantvriendelijke en professionele persoonlijkheid.
  • De coördinatie van de dagelijkse werkzaamheden van de afdeling Support;
  • Het bewaken van alle (langlopende) openstaande incidenten, het verzorgen van de communicatie hierover en zorg dragen voor beweging in dit proces
  • Het informeren van medewerkers binnen het team over afspraken en wijzigingen in het werkproces en bewaakt mede de kwaliteit;
  • Het stellen van prioriteiten en bewaakt de planning van de werkzaamheden;
  • Het signaleren van  knelpunten in de werkuitvoering en bespreekt deze met de medewerkers;
  • Een efficiënte en rendabele uitvoering van werkzaamheden volgens vastgestelde specificaties;
  • De dagelijkse werkzaamheden op de afdeling support en het zelfstandig oplossen van problemen en het doorsturen van service vragen naar de support afdeling;
  • Het uitvoeren van procesverbeteringen binnen het team en de uitvoering daarvan;
  • De functionele en werkinhoudelijke aansturing van servicemedewerkers, bestaande uit ca. 4 tot 6 FTE;
  • Het tijdig signaleren en escaleren van problemen/misstanden richting het management;
  • Een uitdagende en zelfstandige functie in een groeiende organisatie;
  • Werken in Oisterwijk;
  • Je komt terecht in een professionele omgeving waarin de documentatie goed op orde is en tevens wordt gewerkt met een ver doorontwikkeld monitoringsysteem;
  • Auto, laptop en telefoon van de zaak;
  • Een goed salaris en bonusregeling;
  • En ook niet onbelangrijk; iedere dag een volledig verzorgde lunch;
  • Verder krijg je 27 collega’s om overdag mee te sparren en buiten werktijd mee te borrelen.

Bij Lannet IT zien we graag dat je met plezier naar je werk gaat en je jezelf ontwikkelt. Bovendien vinden we het belangrijk dat je veel van je collega’s kunt leren, én zij van jou. We organiseren diverse activiteiten om je kennis en werkplezier te vergroten: 

  • Barbecue met helikoptervlucht om Tilburg en Oisterwijk van boven te zien; 
  • Kappersbeurten in Salon Lannet; 
  • Massage van een professionele masseuse; 
  • Het enige echte Casino Lannet; 
  • Samen naar Oktoberfest;
  • Onvergetelijke etentjes.

Vragen over deze vacature?