Leading support engineer

32-40 uur

● MBO/HBO

● Oisterwijk

Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw IT carrière? Dan hebben wij een leuke rol voor jou!

Wat ga je doen?

Als Leading Support Engineer heb je een dubbele taak: enerzijds ondersteun je onze klanten uitstekend met hun IT-behoeften. Anderzijds ben je als Leading Support Engineer verantwoordelijk voor de aansturing, voortgang en kwaliteit van de afdeling Support.

Jouw taken:

Meewerkend voorman

  • Je bent verantwoordelijk voor de functionele en werkinhoudelijke aansturing van de support afdeling;
  • Je ondersteunt je collega’s waar nodig bij het oplossen van de problemen;
  • Je voert (ITIL) procesverbeteringen binnen het team uit;
  • Je draagt bij aan het behouden van een hoge klanttevredenheid;
  • Je bent in samenwerking met de collega’s verantwoordelijk voor het inwerken van nieuwe collega’s.

Proces bewaker

  • Je coördineert de dagelijkse werkzaamheden van de afdeling Support bestaande ui ca. 4 tot 6 FTE;
  • Je bewaakt de voortgang, signaleert knelpunten bij de collega’s en stelt, waar nodig prioriteiten om de planning te bewaken;
  • Je bent de schakel tussen de Network Engineer en de support afdeling;
  • Je informeert medewerkers binnen het team over afspraken en wijzigingen in het werkproces en bewaakt mede de kwaliteit;
  • Je onderzoekt structureel de impact en verwachtingen van de voorgevallen incidenten.

Wie ben je?

Je bent een echte teamplayer, die energie haalt uit het bijdragen aan het succes van anderen. Je weet een prettige sfeer op een afdeling te waarborgen en bent een echte probleemoplosser.

Dit breng je mee:

  • Een afgeronde mbo/hbo-opleiding in de richting van ICT/Informatica;
  • Goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als in het Engels;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent stressbestendig, klantgericht en denkt oplossingsgericht;
  • Je bent assertief;
  • Relevante kennis van IT-systemen, servers, netwerken en softwarepakketten, Windows, Android en IOS;
  • Ervaring met ticketing is een pré;
  • Sociaal en beschikt over een goede dosis (droge) humor.

Wat bieden wij?

Dit krijg je ervoor terug:

  • Een goed salaris op basis van kennis en ervaring en een aantrekkelijke bonusregeling;
  • Flexibele werktijden;
  • Choose your own device, zelf een laptop en/of mobiele telefoon uit kiezen;
  • Werken in een modern kantoor, op 10 minuten loopafstand van het centrum en het station;
  • Een uitdagende en zelfstandige functie in een moderne en groeiende organisatie;
  • Een informele en prettige werksfeer, waar hard wordt gewerkt, maar waar ook veel wordt gelachen;
  • Een wekelijkse vrijdagmiddagborrel met leuke collega’s;
  • Iedere dag een volledig verzorgde lunch en heerlijk vers fruit;
  • En niet te vergeten… onvergetelijke activiteiten en uitjes!
Lannet IT beter leren kennen onder het
genot van een kop koffie?

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld